2014年3月18日 星期二

牛市投機者語錄

牛市第一期

  • 唉, 之前升嘅, 咁快又跌番落來

  • 我都話熊市未完嘅啦, 你又唔信!

  • 今次可能係又貨的好時機 

  • 求神拜佛, 希望唔好跌穿上次歷史低位啦!

  • 現在這種市況, 真令人看不通.

牛市第二期

  • 如果跌番少少, 我就會入貨啦!

  • 現價咁貴, 點敢買呀!

  • 唉, 早知在幾日前入貨就好啦! (有早知, 冇乞兒)

  • 只要賺上些少利潤, 我就會沽出股票, 我唔貪心嫁 (其實係非常貪心)

  • 又升左! 早知就唔咁早沽貨啦, 激死人. (蠢蠢欲動, 又想入市)

牛市第二期   調整期

  • 唉, 點解無端端會跌嘅? (世事無絕對, 只有真情趣)

  • 估計再跌多些少, 就應該會反彈回升

  • 近期沒有特別的壞消息, 估計後市應該是樂觀的

  • 現在看不清後市, 最好是多觀察一會才作決定

  • 好悶呀, 唔上唔落!

牛市第三期
  • 喂, 有冇心水貼士呀, 買咩冧巴? (買冧巴, 連間公司名都唔知)

  • 昨日買左一隻股票, 今日就賺左幾十蚊, 好嘢!

  • 返工賺得鶢碎咁多, 不如全職炒股仲好. (周街都係少年股神, 學生股神...)

  • 我睇這次牛市, 還有一段頗長的時間, 起碼 40000 點  (四叔, 六叔...都咁話)

  • 早知重錘出擊, 瞓身入市, 借錢都買啦!  (準備跳x , 燒x...)

千祈唔好問我依家係牛市幾多期? 我唔係先知! 

沒有留言:

張貼留言