2014年11月29日 星期六

炒股不買樓 來去一場空

香港作為重要的國際金融中心,因此,買賣股票及金融產品早已成為港人的重要投資活動,其受歡迎程度,比物業投資更深入民心,基於投資金融產品的資金快來快去,加上倘遇到大牛市,要賺錢比投資買物業來得更快捷更有效。

基於投資股票金融產品太方便太容易,所以市場上有不少全職或半職的炒股達人,部份更認為炒股才是王道,最近有一位業界中人表示,基於炒股賺錢易,所以他建議市民無必要買樓,原因現時有不少公司債,息率已逾10厘,既然如此,投資者可買入該等公司債,收取的高息,以幫補租樓的日常開支。

要知道,投資公司債,息率雖高,但息越高公司債違約的機會亦越高。2008年金融海嘯前,不少投資者大手購入該等資產,結果當中不少違約變成廢紙。

不買高息債,買賣股票又如何?最近股民及專家熱衷滬港通,結果因反應差到難以置信,事前大手入了市者,隨時又中伏。有位炒股炒樓的業界老手曾向筆者表示,炒股30年,所賺的不多,但反觀買樓的投資回報,高得出奇,筆者反觀本身的情況,亦有類似之處,股票買賣越多,所賺越少,反觀死揸物業不放,就賺到出乎意料之外,因此,筆者深信買股細炒只能怡情,若要賺大錢,就不能沒有投資物業了。

何熊煇

2 則留言:

  1. 其實用 "炒股 vs 買樓" 已經係 "投機 vs 投資" 比較...咁講真係冇得講...公平一點應該用 "炒股 vs 炒樓" or "買股 vs 買樓"....有幾樣野要考慮股定樓較好...(1) 買咩股? (公用股 or 藍籌 or 2,3線股仔先?) (2) 寫呢篇文章以邊年作舉例? (2008年有金融海嘯就話買股/債唔好? 1997年夠有金融危機股樓都跌...冇可能而家樓價處於高峰就覺得買樓好吧 (3) 無論大跌市又好...大升市都好...在乎於手上有冇股或樓...跌市對於冇股/樓咪好事囉...可以任你買...升市對於冇股/樓咪就睇住人地開心囉...XD (4) 文中一例...股樓都好...唔套現即係永遠都係賬面數字...既然講到死揸物業...即係唔會賣...賺都係數字上o者 XD...總括而言...股易買賣...容易止蝕止賺...樓比較少人快買快賣...可以睇長d...但我覺得公用股比得上甚至勝於樓...只係樓有得住咁解...股票就只係紙一張

    回覆刪除
  2. 同意您的觀點. 每個人都有投資偏好, 一般人買樓易賺錢係因為住物有實際需求, 而且不像股票容易隨便賣出, 尤其是供緊層樓, 賣了難道一家人要住天橋底? 長遠持有會隨著物價通漲或建築材料價格上升, 樓價只會愈來愈貴. 另外世界各國例如美國, 歐洲, 中國, 日本不斷印銀紙, 然後揸住銀紙到處買資產, 搶高了物價, 受害者是想置業的當地人, 人工原地踏步, 物價不斷上升. 以上純粹是個人愚見.

    回覆刪除